Lowlands Tactical: Forum

Full Version: Omnomnom (Eten)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ja, ik vond het tijd voor een topic over eten. En dan specifiek het maken daarvan. Recepten die lekker zijn, of websites/kookboeken waar goede recepten op zijn te vinden kun je hierin knallen. Het is een behoorlijk dick-fest bij Lowtac en waarschijnlijk hebben de meesten van jullie nog nooit iets anders gekookt dan water, maar eten moet iedereen toch wel een beetje aanspreken toch?

Zelf hou ik van recepten die simpel te maken zijn (max 20 minuten werk) en die toch enorm lekker zijn. Dat laatste moet je toch altijd eerst uittesten voordat je dat weet, maar meestal kan ik mij al een voorstelling maken hoe het smaakt  Tongue

Zoals dit recept: pasta met worst en prei
Dit recept doet het ook goed: Gehakt Stroganoff

Ik hoor graag wat voor recepten jullie zoal maken en wat jullie favo kookboeken/websites zijn.
Hehe heb in huis en op allerhande recepten altijd genoeg keuze als ik inspiratie wil. Misschien een leuke tip dan van chefkok WijntjesTongue. Cajun kruiden gooi ik over elk stuk vlees wat ik klaarmaak. Geeft het naar mijn mening wat meer pit, zonder overdreven heet te worden.
Dit zijn 2 van mijn favoriete pasta's hier in het beloofde koude land.

Pasta met Falukorv en stroganoff saus
Pasta met Falukorv en chilisaus

Falukorv is 1 van de meest gegeten worsten hier in Zweden.