Lowlands Tactical: Forum

Full Version: Aanmelding: Ricine (Thomas)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Personalia
Nickname: Ricine
Steam account: ValidSarcasm
Echte naam: Thomas
Steam Naam: Ricine
Leeftijd: 24

Achtergrond
Hoe/Waar heb je over LowTac gehoord?: Google, zoektocht naar een actieve Arma 3 community.

Wat is jouw ervaring met andere clans of communities?: Jaren geleden tijdens mijn studie een korte periode actief geweest bij Tangodown voor Arma2. Tijdens de studie liep de planning echter altijd lastig, ik was vaak op stap en daardoor nooit echt actief geworden. Daarna ben ik eigenlijk overgestapt op DayZ, aangezien het wat flexibeler te spelen was.

Wat is de reden om je bij LowTac aan te melden?: Weekje gelden Arma 3 geïnstalleerd, op de een of andere manier blijft het realisme mij trekken. In eerste instantie door het volgen van streams, maar dan wil je toch zelf ook weer meedoen. Ik heb de grotere Nederlandse groepen bekeken, en LowTac sprak mij persoonlijk het meeste aan. Een serieuze insteek, maar het moet wel gewoon vermakelijk zijn en gezellig. Als alle mensen deze insteek hebben, dan hebben we hopelijk wel een goede match Smile

Vertel eens wat over jezelf: Thomas, 24 jaar, ik woon in het oosten van het land. Ik heb een vriendin, maar woon op dit moment alleen in mijn huis (samenwonen komt nog wel een keer). Ik heb een veiligheidsachtergrond (veiligheidskunde/crisismanagement/inlichtingenstudies), maar werk fulltime als accountmanager en consultant in de IT. Niet zozeer een techneut dus, maar veel met klanten samenwerken om (veiligheids)problemen op te lossen.
In mijn vrije tijd ben ik ongeveer 5 jaar actief als reservist bij de landmacht, daar veel geleerd en leuke dingen gedaan. Verder ga ik graag mountainbiken en zo nu en dan eens hardlopen. Gamen is van jongs af aan een hobby van me geweest, heel veel een tegenhanger van CS gedaan; Tactical OPS (voor de mensen die het kennen). In de loop van de jaren allerlei games gedaan, maar het wordt vaak teveel overheerst door schuimbekkende pubers  Tongue . Mocht je verder nog vragen hebben, laat het me dan gerust weten

Regels
[X, Yes ] Ik heb de regels gelezen en voldoe aan de eisen
[X, 24 ] Ik ben 18 jaar of ouder
[X, Zeker. Vrijdagavond mannenavond volgens de vriendin] Ik kan minstens 50% aanwezig zijn op vrijdag avond vanaf 20:00.
Beste Thomas,

Bedankt voor je aanmelding. We komen er zo snel mogelijk op terug.

MVG

Stefan
Beste Thomas,

Welkom bij Lowlands tactical, in je private messages heb ik je een bericht gestuurd. Ik ben je persoonlijke begeleider en zal je in het begin even met allerlij dingen begeleiden

MVG

Stefan
Thanks Stefan, zal straks even de pb replyen
[Image: 50421672.jpg]

Cheesygrin
En iemand heeft net Archu's idee gestolen.
[Image: T.Hanks_.jpg]
(09-27-2016, 02:31 PM)Sacha Wrote: [ -> ]En iemand heeft net Archu's idee gestolen.

Haha zoals ik al zei op Slack: het is on.