Thread Review (Newest First) |
Posted by Archu - 02-22-2015, 03:56 AM |
(02-21-2015, 11:01 PM)Sacha Wrote:Nee klopt. De compromise was, of de standaard CCO die er in het begin al op zat met null-punt-null magnification maar wel met zeroing, of de... EOTech Holo(?) met 2x mag. en fuck all zeroing uit de ammobox.(02-21-2015, 04:29 PM)DonderDruif Wrote: Merkte dat de wapens (scopes?) een zero issue hadden. Kon me M4 niet van of 100m af krijgen. Behalve me granaat werper (gelukkig).Dit heeft te maken met de scope wat erop zit. Dit locked de zero'ing tot 100m. Ik heb dit probleem ook gehad toen ik de DiMaco's samen aan het stellen was eerder deze week. Het liefst had ik de CCO afgesteld op 300meter, wat ook in het echt gebeurd (vraag maar aan Pilgrim of lnxxx). Maar dit was niet het geval. Ik ben uiteindelijk maar voor de ACOG gegaan. Donder en ik kozen dus voor het laatst.. |
Posted by Tom - 02-21-2015, 11:52 PM |
(02-21-2015, 11:01 PM)Sacha Wrote:(02-21-2015, 04:29 PM)DonderDruif Wrote: Merkte dat de wapens (scopes?) een zero issue hadden. Kon me M4 niet van of 100m af krijgen. Behalve me granaat werper (gelukkig).Dit heeft te maken met de scope wat erop zit. Dit locked de zero'ing tot 100m. Ik heb dit probleem ook gehad toen ik de DiMaco's samen aan het stellen was eerder deze week. Het liefst had ik de CCO afgesteld op 300meter, wat ook in het echt gebeurd (vraag maar aan Pilgrim of lnxxx). Maar dit was niet het geval. Ik ben uiteindelijk maar voor de ACOG gegaan. Je hebt nu dus alles met ACOG's?. Heb je ze toevallig ook nog getest op 300m?, kan best zijn dat ze dan nog gewoon schieten waar je richt...., zal dit zelf nog even doen met de RHS wapens. |
Posted by Sacha - 02-21-2015, 11:01 PM |
(02-21-2015, 04:29 PM)DonderDruif Wrote: Merkte dat de wapens (scopes?) een zero issue hadden. Kon me M4 niet van of 100m af krijgen. Behalve me granaat werper (gelukkig).Dit heeft te maken met de scope wat erop zit. Dit locked de zero'ing tot 100m. Ik heb dit probleem ook gehad toen ik de DiMaco's samen aan het stellen was eerder deze week. Het liefst had ik de CCO afgesteld op 300meter, wat ook in het echt gebeurd (vraag maar aan Pilgrim of lnxxx). Maar dit was niet het geval. Ik ben uiteindelijk maar voor de ACOG gegaan. |
Posted by Tom - 02-21-2015, 04:46 PM |
(02-21-2015, 04:29 PM)DonderDruif Wrote: Vond het wel een leuk concept dat perma death. Heb je toch meer het gevoel van shit me maatje is net dood gegaan. Wat mij meer het gevoel gaf dat ik een stuk kwetsbaarder ben. op dit moment gebruik ik de RHS sniper en heel misschien zo nu en dan de DMR van RHS en denk dat ik dat zo houd, of de AWM van NLD_units moet ook goed werken dan kan het zijn dat ik naar die switch, wat betreft de zoroing met red dot en holo, ik zal dit even testen en daar kom ik nog op terug. |
Posted by DonderDruif - 02-21-2015, 04:29 PM |
Vond het wel een leuk concept dat perma death. Heb je toch meer het gevoel van shit me maatje is net dood gegaan. Wat mij meer het gevoel gaf dat ik een stuk kwetsbaarder ben. Merkte dat de wapens (scopes?) een zero issue hadden. Kon me M4 niet van of 100m af krijgen. Behalve me granaat werper (gelukkig). Voor het snipen heb ik wel interesse. Maar dan moet ik wel weten welke wapen gebruikt gaat worden gezien agm zo goed als geen ballistic charts voor sniper/marksman wapens heeft. Wat inhoud je zelf een chart moet gaan maken. Dus dan moet ik gaan oefenen van te voren. Neem aan dat ik niet de enige ben die dit wil doen dus ik hoor het wel. |
Posted by Tom - 02-21-2015, 03:35 PM |
(02-21-2015, 02:59 PM)Ircghost Wrote: Ik denk dat wij nog een stuk meer moeten oefenen met sector dekken en plaatsing voordat wij hier goed genoeg in zijn. Wel iets leuks om naar toe te werken! 1: totaal gelijk 2: ja was ik eerst niet van plan maar uiteindelijk zag het er o bagge voor jullie uit dat ik toch maar een hint of 2 heb gegeven. 3: maybe, problably not, moet je je gamestyle aanpassen en daarom was er ook een sniper spot. oo ja en ook een optie is om bv de MG een buddy te geven die met bino's hem op target kan praten, dit is wat ze in RL ook vaak doen. met andere woorden is het gewoon goed te doen alleen moeten jullie in dit soort missies gewoon een beetje anders denken en goed samenwerken en een leuk zinnetje wat ik gister hoorde "think out of the box", dit is even wennen maar als je het eenmaal zover krijgt word na mijn mening de gameplay erg leuk en geeft het een erg goed gevoel als iets wel goed uipakt ![]() BTW is er iemand in deze clan die goed kan snipen met AGM en het ook leuk vind? |
Posted by Ircghost - 02-21-2015, 02:59 PM |
Ik denk dat wij nog een stuk meer moeten oefenen met sector dekken en plaatsing voordat wij hier goed genoeg in zijn. Wel iets leuks om naar toe te werken! Misschien een idee om bij de volgende missie met zeus aan te geven als we af en toe verkeerd zitten? Of er een screen van maken om later te zien hoe het fout ging? Op bovenstaande is ook duidelijk te zien dat er geen overzicht en goede positionering is. En volgende keer, echte scopes! :P |
Posted by Tom - 02-21-2015, 02:51 PM |
heb het filmpje even snel doorgekeken en wat me opviel was dat jullie opzich wel iets sneller mogen zijn in het verplaatsen, op een gegeven moment waren er vrij grote explosies om jullie heen (RPG's) en bleven jullie nog vrij lang zitten (volgens mij om te wachten op die lui beneden aan de heuvel maar goed), ook suppressive fire en smoke zijn erg handige dingen in dit soort missie's en natuurlijk bounding overwatch enz zijn ook wel handige tactieken om te gebruiken, veel van dit werd soms wel en soms niet gedaan zover ik zag. denk dat zoals Outlaw zei het ook gewoon even wennen aan alle dingen die een beetje anders zijn dan hoe we de afgelopen weken hebben gespeeld. hier een paar screens: Op 23:09, die vijand had 1 van jullie doodgeschoten en gelukkig zag ik hem waardoor ik hem met zeus heb overgenomen zodat niet iedereen dood zou gaan, toen heb ik nog 2+ magazijnen om jullie oren geschoten voor ik eindelijk ontdekt werd. ![]() Hier werden jullie bijna overlopen en was er redelijk wat contact close; ![]() en heb er nog een paar, maar aangezien ik er net achter kom dat ik op mijn laptop zit en de screens op mijn pc staan... |
Posted by Clavus - 02-21-2015, 05:51 AM |
Flinke video geworden maar kon niet echt lopen pielen omdat Sony Vegas kut deed en m'n preview window maar op een halve frame per second liep. |
Posted by Outlawled - 02-21-2015, 03:12 AM |
OP White Anvil #1
Oporder: http://lowtac.nl/showthread.php?tid=222&...70#pid1170 Situatie: IS, Hezbollah, Boko Haram en Al Qaida hebben krachten gebundeld en controleren nu Syrie, Irak, Afghanistan, Libanon en Koeweit. Samen vormen ze een flinke dreiging en Turkije houd stand in het noorden, Pakistan samen met India en Japan in het Noorden, Saudi-Arabie in het zuiden en NATO met Israel in het westen. Taskforce LT is gestationeerd in Israel. In Pakistan is een YABHON-R3 UAV boven de regio Fata neergestort. Het is de taak van Taskforce LT om deze op te sporen, de data te downloaden en hem te vernietigen, voordat IS met gevoelige data en materiaal aan de haal gaat. Uitvoering: De briefing was vrij simpel. We zouden via een parachute worden gedropt. De HALO-jump ging, ondanks gebrek aan training, erg goed. Slechts lichte pijntjes bij twee spelers was het ergste. Er stond een Stomper UGV te wachten met wat crates. Daar hebben we gegeared en de vuurteams ingedeeld. We zijn vrij snel aangekomen bij het gemarkeerde gebied. Daar hebben we, mede door het zeer beperkte zicht in arrowhead door het gebied gelopen. We zijn echter mede door wat map issues buiten die marker beland, waardoor het zoeken langer duurde als nodig. Uiteindelijk hebben we de UAV gevonden. Deze werd bewaakt door een vijandig vuurteam. Na een vuuroverval is een klein team richting de UAV gestuurd. Ondertussen kwam er een tweede patrouille aangelopen. Deze wilden we in een hinderlaag leggen, maar een van de doden kwam magisch tot leven en begon op ons te schieten. Daardoor lukte het niet om de patrouille in een hinderlaag te lokken. Het schoten trokken vele strijders uit omstreken, waardoor we lelijk in de val zaten. Het demoteam heeft wel een bom kunnen plaatsen. De data downloaden ging niet meer. De bom is echter geraakt voor een vijandelijk projectiel, waardoor het afging met het demoteam. Een deel van het team is dodelijk getroffen en een ander deel kon zich terug trekken. De missie is maar half geslaagd. De UAV is vernietigd en dus niet in vijandelijke handen. Of het allemaal verdere gevolgen heeft voor de verloop van de campaign zullen we vast spoedig horen. Conclusie: Het was permadeath, een concept dat nog niet eerder was geïntroduceerd binnen LowTac. Het vereist nog een extra strenge mindset, dat behoorlijk wennen is. Het terrein was moeilijk en de wapenset was ook nieuw. Behoorlijk wat onwennige zaken, maar alles valt te leren. Het was tevens Tom's eerste campaign en ook hij heeft veel te leren. Ondanks de hoge casualty-rate en het niet succesvol afronden van de missie, was het wel een leuke missie. ![]() |