Lowlands Tactical: Forum
Vakanties zijn zo zwaar... - Printable Version

+- Lowlands Tactical: Forum (https://forums.lowtac.nl)
+-- Forum: Publiek (https://forums.lowtac.nl/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Speeltuin (https://forums.lowtac.nl/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Thread: Vakanties zijn zo zwaar... (/showthread.php?tid=355)

Vakanties zijn zo zwaar... - Sacha - 05-26-2015

Sommige mensen hebben het 1 keer per jaar. Andere mensen hebben hier meerdere keren per jaar last van: Vakantie!

Het terreur waarbij je niets meer moet of hoeft van je werk of je opleidings-instituut. Een zee van vrije tijd die dagen tot weken kunnen duren waarbij je niet weet wat je moet of zal doen. En iedereen gaat hier op hun eigen manier om met deze leegte van verantwoordelijkheden. De ene omarmt het en doet de gedurende deze periode niet veel, een ander gaat zijn of haar tuin omspitten of het huis schilderen en de echte met lef gaat zelfs naar een andere land om daar zichzelf te laten bestralen door de dag ster.

Dit topic gaat om al deze mensen! Post hier jullie beelden van jullie vakantie en deel je leed!

RE: Vakanties zijn zo zwaar... - Sacha - 05-26-2015

Het begint ook met dat verschrikkelijke uitzicht vanaf die bergen...

[Image: U0TLRdu.jpg]

En het is net alsof je in een oorlogsgebied zit met die generfde technical...
[Image: G0R8u4o.jpg]

En die casco's overal, doet mij echt aan Altis denken...
[Image: JPjCrBG.jpg]

RE: Vakanties zijn zo zwaar... - Smootch - 05-26-2015

In Griekenland als je een huis bouwt en hij is nog niet af hoef je geen belasting erover te betalen (of zoiets)
Daarom hebben veel huizen op dak nog onafgewerkte pilaren staan zeggen ze dat het voor een andere verdieping is :P

RE: Vakanties zijn zo zwaar... - Sacha - 05-26-2015

Of veel huizen waar aan begonnen zijn (ik heb er nog meer fotos van), maar omdat er met de laatste recessie het geld op was is de bouw afgebroken. Dus heb je bij de eilanden waar ik geweest ben allerlei lege casco's in het landschap staan.

RE: Vakanties zijn zo zwaar... - Ircghost - 05-29-2015

Typisch zo'n regel waarvan je denkt, nou dat is nog wel een beetje logisch.. maar in de praktijk valt het altjid zwaar tegen :P.

RE: Vakanties zijn zo zwaar... - Sacha - 05-30-2015

[Image: u6gBJda.png]

Wat verschrikkelijk. Een hok vol metalheads, punkers, goths, rivetheads en alles anders ineen hok met veelste weinig bier ( bijna op ). En dan collectief uit onze dak gaan. Vakantie is zwaar!

RE: Vakanties zijn zo zwaar... - Nimster - 05-30-2015

Dus dit zijn foto's van Lemnos? Ik dacht dat je daar vorig jaar heen was geweest. BIS heeft goed z'n huiswerk gedaan, veel plekken zien er net zo uit als in het echt. Herkende je ook veel plekken?

Ik ben vorig jaar niet op vakantie gegaan. Weet ook nog niet wat ik dit jaar doe. Ik ben niet zo'n iemand die meerdere keren per jaar op vakantie gaat. Sowieso is het een nogal een grote stap voor mij omdat ik vroeger als kind nooit in het buitenland ben geweest met mijn ouders. Maar in 2013 ben ik in mijn eentje naar Noorwegen geweest. Was geweldig. Je mag vrijwel overal wildkamperen! Pure vrijheid in de wildernis! Smile Ik ga zeker nog een keer terug, maar dan dieper de wildernis in. Hardangervidda of Rondane, zoiets.

[Image: snb8M2m.jpg]

[Image: A3IZQVQ.jpg]

[Image: m8lqmz5.jpg]

[Image: 7moy28X.jpg]

[Image: WRIfL3O.jpg]

20 kilometer met 20 kg op mijn rug. Ik was dat niet gewend en ik was aan het einde van de middag helemaal kapot, hehe. Maar als je van natuur houdt: dikke aanrader. In de bergen is het water in de beekjes meestal veilig drinkbaar, dus dat is lekker makkelijk.

RE: Vakanties zijn zo zwaar... - Smootch - 05-30-2015

Allemansrecht is een mooi ding, met kamperen heb je iets meer regeltjes maar bijna overal in z'on groot land is toch meer dan in heel Nederland :P
Hardangervida is prachtig, de eerste keer dat ik er geweest ben is alweer 28 jaar geleden haast geen toerisme Smile
Gelukkig hoef ik niet op vakantie om van dit soort natuur te mogen genieten, ik ga gewoon de hondjes uitlaten :P.
Iets minder ruig maar het idee is hetzelfde.

[Image: 10806229_10153128004869411_7504237890499...e=560CF849]

hier beneden aan woon ik, je kan nog net het puntje zien
[Image: 1505458_10153128004409411_15346070107160...e=55EC2F22]
dit is in Februari dit jaar

RE: Vakanties zijn zo zwaar... - Nimster - 05-30-2015

Smootch, mooi man. Smile Scandinavië is geweldig en het allemansrecht is inderdaad één van de dingen die die landen zo mooi maken. Zolang je je aan Leave No Trace houdt werkt het goed. Zweden staat ook op de planning... ooit.

Ken je Lars Monsen? De Noorse wildernis avonturier. 'Monsen på villspor' is leuke televisie. Smile

Waarom ben je eigenlijk in Zweden gaan wonen?

RE: Vakanties zijn zo zwaar... - Smootch - 05-31-2015

Waarom niet ?
maar de hoofd reden, heeft blond haar, dikke tieten en een dikke kont
mijn vrouw is Zweeds en na 6 jaar in Nederland wou ze dichter bij haar moeder waarvan haar gezondheid niet meer het beste is .