Wat zou je graag in de mod terug willen zien (en waarom)?
Waar kunnen we het vinden (en zouden we toestemming kunnen krijgen)?
[NLD Units] De grote Wishlist!
|
Wat zou je graag in de mod terug willen zien (en waarom)?
11-28-2014, 11:08 AM
Ik denk dat de gewone wapens/placeholders wel te doen moeten zijn als je de toestemming krijgt wat waarschijnlijk wel te doen is.
11-28-2014, 11:34 AM
De bekende zaken: wapens, Apache, chinook, f16, boxer, DAF truck, CV90
Als je je als Nederlandse clan wilt voordoen, ligt het gebruik van wapens, uniformen en andere Nederlandse uitrusting van anno nu wel voor de hand. Ikzelf ben niet helemaal gelukkig met de keuze van BIS om de tijd naar 2035 te transporteren, dus ik zou al blij zijn met een allesomvattende mod met zaken van 2014 tot zeg 2020.
11-28-2014, 02:09 PM
(11-28-2014, 11:34 AM)Outlaw28 Wrote: De bekende zaken: wapens, Apache, chinook, f16, boxer, DAF truck, CV90 Ik ken de kerel die deze mod heeft gemaakt: http://forums.bistudio.com/showthread.ph...aul%29-MOD Als jullie deze chinook en apache willen kan ik hem wel vragen..
11-30-2014, 07:34 PM
Hallo allemaal,
Ik ben de gene die samenwerkt met geraldbolso1899 (aka Kimi) samen met hem heb ik gewerkt aan de HMD van de apache en heb de AGM114 launchmodes ingevoerd. Echter is gebleken dat de Apache (en alle andere heli ports) veel netwerk problemen geeft. Misschien zijn enkelen van jullie bekend met de Lowlands Warrior mod. Deze mod bracht veel (al dan niet alle) eenheden in het ondertussen antieke Operation: Flashpoint. Ik ben de broer van de projectleider van toen ik ik herstart het hele project en de Apache wordt uiteraard een onderdeel van de mod. Het is zelfs één van de eerste addons die uit zal komen. Wellicht is het een idee om samen te werken. Zijn hier nog meer lui van de KL, Klu of andere dienstvakken actief?
11-30-2014, 08:08 PM
1 ding BUSHMASTER
11-30-2014, 09:20 PM
FRISC - Voor operaties vanuit het water.
81mm Mortar CV-90 En ja - een slingload ability onder de CH-47 Chinook zou natuurlijk zeker niet mis zijn! Een vrachtwagen met verschillende modules (misschien kan je de models van de Huron-Support containers gebruiken?) zou ook niet mis zijn. Edit: 40mm in plaats van de .50cal voor de Leopard 2. - Uiteraard als optie, dus een .50cal en een 40mm variant.
12-08-2014, 11:23 PM
We have our work cut out for us.
![]() |
Share Thread:
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |