• Forums
  • View New Posts
  • View Today's Posts
  • Search
  • Members
  • Calendar
  • Help
  • Extras
Forum stats
Show team
View New Posts
View Today's Posts
Lowlands Tactical: Forum
Login to account Create an account
Login
Username/Email:
Password: Lost Password?

Lowlands Tactical: Forum Publiek Speeltuin
1 2 Next »
E3 komt eraan!!!!!111!!1!ONEONE

Thread Modes
E3 komt eraan!!!!!111!!1!ONEONE
Outlawled Offline
Banned
Threads: 150
05-10-2015, 05:51 PM
Goed. 16-18 juni is het weer zo ver. De E3.
De E3 is de beurs, waar alle nieuwtjes worden gepresenteerd.
Zo worden er altijd behoorlijke persconferenties gegeven, waar toekomstige games gepresenteerd worden.

Ondanks dat wij voornamelijk Arma 3 spelen, weet ik dat we ook allerlei andere games lief hebben. Wat zijn jouw verwachtingen van de E3 dit jaar?

Mijne:
Ik denk dat Blizzard wel eens op de E3 kan staan. Normaal hebben ze hun eigen Blizcon, maar wellicht dat dit jaar wel eens anders kan zijn, aangezien ze nu dus meer franchises hebben/krijgen, zoals Heartstone, Heroes of the Storm en Overwatch.

Tevens heeft Bethesda de eerste persconferentie en dat is traditioneel gezien vaak de grootste onthulling. Ik hoop echt heel, heel hard op Fallout 4.
Website Find
Reply
Flendurs Offline
Staff
Threads: 7
05-12-2015, 01:24 PM
Zit eigenlijk alleen op een Gears of War announcement te wachten, en op eventueel wat andere games voor me xbone
Find
Reply
Outlawled Offline
Banned
Threads: 150
06-15-2015, 07:43 AM (This post was last modified: 06-15-2015, 07:53 AM by Outlawled.)
Goed. Ik heb de WWE Money in the Bank live PPV gepauzeerd om in the middle in the fucking night ook nog naar de Bethesda E3 persconferentie te kijken. Bethesda is sinds enkele jaren een van mijn favoriete uitgevers en ik zal in het kort even uitleggen wat ik heb gezien.

Doom 4
Ze startten met Doom 4 (dat nu weer gewoon Doom word genoemd). Direct met gameplay beelden. Het gene dat mij het eerst op viel is dat het een beetje lijkt qua "feel" op Wolfenstein. Daarmee bedoel ik niet het uiterlijk of alle features die ik zag, maar de manier hoe de gameplay aan lijkt te voelen. Het is een game dat zich in smalle corridors op houd, maar ook in wijdere gebieden. Ook is het gory gedeelte ruimschoots aanwezig. In een stukje rukte de space marine de hand van een lijk om te gebruiken om een deur met vingerafdrukherkenning te openen. De game zit vol met gruwelijke wapens, die allemaal eigen resultaten hebben. Zo is er een kettingzaag, waarmee je daadwerkelijk iemand in brokken kan zagen. Of gewoon netjes doormidden als je dat wilt. De game barst ook van de takedowns. Zo draai je de nek om, trek je een nekwervel eruit, laat je dikke bossen bommen inslikken, ruk je harten uit, onthoofd je ze, trap je schedels kapot American History X-style en nog veel meer. Je bent heel beweeglijk door een dubble jump. Ook is er geen health regen maar health packs.
Tevens zal Doom 4 over een heel interessante feature beschikken genaamd Doom Snapmap. Daarmee kan je in-game maps en gamemodes maken. Alles wat je maakt kan direct gedeeld worden met andere spelers. De multiplayer overigens ziet er heel smooth uit en Bethesda geeft aan geluisterd te hebben naar de fans en populaire gamemodes als officiele gamemodes ingebouwd.

De releasedate van Doom4 word gepind op het voorjaar van 2016

Doom 4 gameplay trailer

Doom 4 hell singleplayer gameplay trailer

Doom Snapmap trailer

Dishonored 2

Daarna werd Dishonored 2 getoond. Er was nog niet echt wat aan gameplay te zien. Wel waren er twee mensen die het een en ander vertelde. Door de gebeurtenissen van later en het verschonen van 22 onderbroeken snap je dat de rest allemaal wat vaag onthouden is. Het komt er op neer dat het een andere setting is. Niet meer het victoriaanse Londen. Het ziet er allemaal iets tropischer uit. Ook heb je de keuze om eventueel als vrouw te spelen. Niet geheel mijn smaak, maar er zullen vast spelers zijn die dit graag doen. Ik ben van mening dat er niet heel veel uit cinematic trailers te halen is, maar desalniettemin was ik toch enthousiast. Voor meer info zie onderstaande trailer. In de trailer zie je Emily welke bekend is als personage dat je moest redden in Dishonored 1. Ook kan je dus als Corvo spelen.

Dishonored 2 trailer

Battlecry

Battlecry was het enige waar ik niet bijster warm voor liep. In feite is het een soort Team Fortress. Niets mis mee, maar niet mijn ding. Er werden enkele eenheden getoond en gezegd dat het vooral om tactiek (lelwut?) en teamplay ging. Er zijn wat leuke dingetjes, waaronder een soort parapluding getoond, waar je kogels mee kon blocken enzo. Het ziet er uit als een geinige game die je met je buddies op lan-parties speelt. Want het is toch niks als iedereen hard gaat single-player RPGen op lanparties? Interessant te vermelden dat de beta gauw begint en als je jezelf voor 18 juni in schrijft, je prioriteit krijgt en extra in-game items

Battlecry gameplay trailer

The Elder Scrolls: Legends
Wacht even met het inleveren van ontslagbrieven en het aanvragen van echtscheidingen en lees even verder.
Als verassing kondigde Hines (een van de grote presentatiemeneren daar) een Strategy Card Game aan. Het heeft de setting van The Elder Scrolls. Want card games zijn in en TES ook. Er is verder niets bekend behalve wat je onder in de video ziet.

The Elder Scrolls: Legends trailer

The Elder Scrolls Online
Het team van TES online was er helaas niet bij, in verband met de release van TES Online naar de PS4 en de XBOX One 5 dagen geleden. Er werd het een en ander aan nieuwe content laten zien, wat er eigenlijk prima uit zag.
Alles staat vermeld in onderstaande video en is verwacht voor ergens dit jaar.

The Elder Scrolls Online E3 2015

Fallout 4
Hetgene waar de meeste mensen echt met smart op zaten te wachten.
Het een en ander werd verteld over dat het op een nieuwe engine zal lopen. Een antwoord op een andere vraag: Ja. Je begint de game voor de bom valt.
Je ziet het in de trailer. In de trailer laten ze zien hoe de stats worden bepaald. Dat verschilt niet veel van de oudere games. Wat wel verschillend is, is hoe je het uiterlijk van het character bepaald. Je vrouw staat naast je en zal je commentaar geven. Je vrouw valt ook te customizen, want ook in Fallout 4 is het mogelijk om als vrouw te spelen. In het begin van de game begin je dus voor de bom valt. Je zal een baby hebben, welk uiterlijk word bepaald door het uiterlijk van jou en je vrouw. Dem details, dem details..
Anyway. Je bent de enige overlevende van Vault 111 en wederom is het eerste beeld van ontwaken uit de vault fantastisch. Het beeld dat je voor het eerst de verwoeste wereld ziet. Je huisrobot heeft het ook overleefd. Zoals bekend speelt het zich af in Boston, wat er fan-fucking-tastisch uit ziet. En je kan blijkbaar ook de wereld van bovenaf bekijken, want er zitten een soort VTOL dingen in, waar je in de gameplay vermoedelijk dus ook in komt. Ik kan niet wachten hoe dat er uit ziet.
Ook is het hele conversation model aangepast, waardoor de rest van de wereld interactief blijft. Je kan gewoon weglopen of de mensen gewoon neerknallen, etc.
Ook heb je je trouwe hond, Dogmeat, welke je opdrachten kan geven. Zo kan hij dingen voor je oppakken. Ik ga er dan ook vanuit dat je hem dingen kan laten doen waar je zelf niet bij kan (en dat bedoel ik niet NSFW-ish). De manier waarop hij vecht ziet er ook super realistisch uit en ziet er uit alsof het een echte hond is en ik denk ook dat je een behoorlijk emotioneel sterke band op gaat bouwen met de trouwe viervoeter.
De pipboy is nu zelfs zo gedetailleerd dat je ingame spelletjes op dat ding kan doen en er zullen cartridges te vinden zijn door de wereld.

Fallout 4 gameplay trailer

Fallout Shelter
Er werd gesproken over de pipboy en een Collectors Edition voor Fallout 4 werd getoond. Het is een echte pipboy. Althans. Een echt omhulsel, want je kan je iPhone in het ding stoppen. Ze hebben er zelfs een app voor ontwikkeld. Je kan daarmee ook je gear en andere zaken aanpassen.
Er werd verteld hoe graag ze zelf games op de mobieltjes spelen en dus bedachten ze: dat moeten wij ook. Met Fallout Shelter tot gevolg.
In Fallout shelter ben jij de Overseer. Dat is dus de leider van de vault. Je beheert dus een van de vaults. Het is 2d en lijkt eigenlijk een beetje op de manier waarop je in XCOM van die kamers hebt. Je moet zorgen dat de vault hun bewoners aan kan. Dat wil zeggen. Ze moeten slapen, eten, sporten, etc. Daar is ruimte voor nodig. Er kunnen dus mensen aan je deur kloppen die onderdak willen. Dus moet je zorgen voor uitbreiding. Die nood is er ook, omdat je vault dwellers (bewoners) ook samen baby's maken. Ook kan je je bewoners andere pakken aantrekken en andere armor, gear en wapens geven. En je kan ze levelen door te trainen in verschillende ruimtes. Dat is nodig, want je moet ze af en toe op verkenning en scavenging hunt sturen. Daar levellen ze ook van en brengen ze loot mee. Ook zal je vault af en toe door Raiders aangevallen worden, waardoor het nodig is te verdedigen. Het is gratis te downloaden in de appstore en het zal free to play blijven. Ook geen pay-to-win. Wel zijn er koffertjes met random loot te koop. Deze zal je zelf ook gewoon unlocken door te spelen. Er zit dus geen pay-to-win element is, maar meer shortcuts. Of dat lame is of niet laat ik aan jou zelf over. In mijn optiek heb je daar geen last van. Je hoeft het niet te doen. Er is ook geen internet nodig en aangezien het free-to-play is, hoef je dus ook niet te wachten met het doen van dingen. Als je een andere kamer koopt is hij er gewoon direct. Er zullen ongelukken en uitbraken voorkomen.

Release date: "Fallout Shelter will be available... Tonight."
U fokin w0t m8. Juist. Op het moment dat je dit leest, kan je dus gratis spelletje dus downloaden via de Appstore.

Fallout Shelter E3 presentatie

Fallout 4
Ja. Fallout Shelter was gewoon een leuk tussendoortje. We zijn nog lang niet klaar met Fallout 4.
Er werd gesproken over het crafting systeem.
We begonnen met het maken van je eigen huis. En dan niet zo statisch als in Skyim, hoewel er nog steeds aangewezen plekken zijn. Je kan alles, letterlijk alles gebruiken. Je kan dus andere huizen slopen, maar ook delen van random junk gebruiken. Het is mogelijk om generators te plaatsen en de boel elektrisch te verlichten. Maar het is ook belangrijk turrets en andere defenses te plaatsen, want je "settlement" kan en zal aangevallen worden door Raiders. Ik ga er van uit dat dat op de zelfde manier werkt als dat je af en toe terug fast-travelled zoals in Skyrim enzo. Je kan zelfs Brahmin (tweekoppige koeien ofzo) karavaans tussen je settlements laten gaan. Wat daar het nut van is weet ik niet, maar het heeft mogelijk met resources te maken. Er zullen traders verschijnen en je kan ook je eigen planten groeien.

Ook kan je je eigen wapens modden. Er zijn 50 basiswapens in de game, en meer als 700 wapenmods. Zoals ik eerder al vermeldde kan je letterlijk alles gebruiken. Dus ook die stomme kutblikjes, waarvan je al die jaren dacht waarom je die rommel op kon pakken. Echt junk bestaat dus niet meer.
En het stopt hier niet, want je kan ook je armor bewerken. Armor bestaat niet meer als pak, maar als onderdeel. Je kan dus verschillende armorpads op je pak maken. En je kan dus ook je Power Armor upgraden met nieuwe onderdelen.

Fallout 4 building/crafting E3 presentation

Nu wil je natuurlijk maar één ding weten. Wanneer komt nou godverdomme Fallout 4 uit?
10 November 2015
Website Find
Reply
Ircghost Offline

Threads: 13
06-15-2015, 08:29 AM
Wow, thanks voor het overzicht! Biggrin Ik ga vanmiddag alles even goed bekijken maar Doom is in ieder geval lekker lomp haha
Find
Reply
Share Thread:            

• View a Printable Version
  • Subscribe to this thread

Users browsing this thread:
1 Guest(s)

• Contact Us
  • Forum team
  • Forum stats
  • Return to Top

• RSS Syndication