07-11-2015, 11:50 PM
Ok, dus de download komt later nog? ATC staat ook niet op armaholic namelijk. De link van jou is dood, staat niks in.
50 - 50 PvP - ATC
|
07-11-2015, 11:50 PM
Ok, dus de download komt later nog? ATC staat ook niet op armaholic namelijk. De link van jou is dood, staat niks in.
https://drive.google.com/file/d/0BwXIZHq...k3RVk/edit
http://www.arma-tactical-combat.com/news/ @ Ircghost - srry voor late reply zag je bericht zojuist hier de links van ATC zelf @ Sacha - kunnen wij vanmiddag ff kort sluiten ??
07-12-2015, 12:16 PM
Thanks! Nu gelukt en duidelijk
07-12-2015, 01:33 PM
@Outlaw - kan je je OVB liften ?? - ben nu met de def indeling bezig - hoor je
07-12-2015, 05:53 PM
Voor laatste info etc gelieve het TDNL te raadplegen - bedankt
07-13-2015, 01:47 AM
Goed, op het TDNL forum hebben mensen hun ongenoegen geuit. Laat ik dit ook maar eens hier doen:
Alles was rommelig: - De organisatie vanuit BDR was rommelig. Het was duidelijk dat niets tot in den treure getest was met gevolg dat 100 man hun time gewaste was met herstart na herstart na herstart - Missie design gaf de nodige script-lag. Elk seconden laten weten welke unit waar was, dat vind mijn arma niet fijn. Grote scenario om te downloaden (1.4MB), lagde de spelers. Alles op 1 hoop en zoek het maar uit. Good luck with that. - Server config was een beetje bla. Ik kon door de mods en de server config niet zie wie wie was, dus elkaar vinden werd lastig. Iemand aanspreken en op te zoeken wie dat was ging lastig - Andere groepen, niet op het LR, hun doelwitten niet PIDen, geen contacten uitroepen over de LR. Geen sitreps over de LR. Dood simpele commando's ( "Ga hier naar toe. Val dit aan" zonder mee te nemen wat ik eerder gezegd heb ( combat in effective) ). Geen sitreps. - Command en Control: Geen updates, geen opdrachten op het command freq (33.3) - Mede spelers. Alle informatie was voor handen, gezond verstand was voor handen. En nog steeds domme vragen stellen. Wat niet rommelig was het document wat Spoor gemaakt had. Het had EEN HELEBOEL HOOFDLETTERS en wat meer dan normaal uitroeptekens !!!!!!!!!!!! Maar daar viel op zich wel door heen te lezen, hoewel een forum post ipv een .pdf wat makkelijker was geweest. Ik heb mijzelf niet vermaakt. BDR heeft leuke ideeën, ze ontwikkelen en dan is net niet. Het is net niet af en net niet uitgewerkt. Betreft BDR ga ik even de kat uit de boom kijken.
07-13-2015, 10:18 AM
De HOOFDLETTERS en !!!!! staan er omdat ik weet dat er weinig wordt gelezen en ik heb zo getracht meer aandacht op het document te vestigen !!! :-)
Ik denk dat de organisator meer rust in zijn concept moet brengen door wellicht 2 fronten te maken zodat er niet zoveel spelers zijn op een te klein grondgebied. Ik zelf heb het ook niet naar mijn zin gehad. Ieder geval bedankt dat een ieder aanwezig was. Ik ga ook nog ff met Nemesi praten. Spreek jullie
07-13-2015, 05:42 PM
@Sacha / Ircghost - denk niet dat het nodig is om het hele relaas ook hier te vermelden, wel even een link naar TDNL form: http://www.tangodown.nl/forum/thread-673...#pid102595
Ik spreek jullie |
Share Thread:
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |