11-07-2015, 03:50 PM
Staat in m'n agenda genoteerd :-D
"Blaken en branden is het sieraad van de oorlog"
Persistent campaign: Vrede en Zand
|
11-07-2015, 03:50 PM
Staat in m'n agenda genoteerd :-D
"Blaken en branden is het sieraad van de oorlog"
11-10-2015, 04:15 PM
En gisteravond is deze campaign ten einde gekomen. Spoor, NyteMyre, Edzard, ShiftySean, Flendurs, Reynold en ik zijn om 20:00 per helicopter van de basis vertrokken naar een dorp ten noord oosten van Kallista. Toen we aankwamen werd het langzaam nacht en hebben we de duisternis gebruikt om langzaam door de heuvels heen te manouvreren om zo een kamp ten noorden van Kallista te zuiveren.
Wat volgende was een strijd die dagen in beslag nam eerst ten noorden van Kallista maar wat zich langzaam dmv sprongen van de verschillende blufor elementen zich uiteindelijk een baan wisten te maken door de verdediging van de insurgents in een vuur gevecht wat dagen duurde. Aan het eind van dag 3 wisten we de noordelijke eind van de stad te bereiken. Gedurende de dag werkte we van de rand naar de moskee in het middenpunt van de stad in en genoten daar van een surealistische stilte. We verschuilde onszelf in de moskee zolang het kon, maar tegen de avond hadden de insurgents ons gevonden en kwamen wij al gouw onder vuur te liggen. We namen een 360 aan begonnen daarna ons te verdedigen tegen inkomende insurgents, mortieren en zochten soms dekking tegen inkomend lood. Tegen de ochtend werd er nog maar zelden een schot gelost en besloten we ons maar in de stad te begeven en op jacht te gaan naar kleine pockets van verzet waar we met sprongen ons door de rest van een door stijd gehavende stad heen bewogen. Na het laatste stukje verzet geneutraliseerd te hebben zijn in de avond terug gegaan naar base. Het laatste bolwerk van insurgents is niet meer! Dit was een episch vuur gevecht voor een epische einde voor een langlopend en epische campaign! Als eerste wil ik iedereen bedanken die meegespeeld hebben met Vrede en Zand. De lange vuurgevechten, de vele schermutselingen om en rond deathtrap, de jacht op insurgent infrastructuur en de lollige momenten die we beleefd hebben. Na dit alles heb ik veel ervaring opgedaan en heb een leuke tijd daarmee gehad. Dit waren lange nachten van gevecht en observatie. Maar dit is nu ten einde. Wederom bedankt iedereen die meegespeeld heeft! Bedankt voor de fijne herinneringen!
11-11-2015, 11:32 PM
*groots applaus*
Mijn Youtube Channel: Lowtac Sjord
'The only thing more accurate than incoming enemy fire, is incoming friendly fire' - Murphy's law 'Skylinen als de lion king' ~mijzelf xD
11-12-2015, 12:56 PM
Nog ff wat screenshots die ik had liggen:
11-12-2015, 11:08 PM
"Wat" screenshots
Ook al heb ik maar twee keer meegespeeld met de campaign, het was in ieder geval een mooie afsluiting! Bedankt voor het initiatief Sacha, dat er zo ook op doordeweekse avonden leuke missies te spelen zijn. Al is het maar met 3 of 6 man, kan toch erg tof zijn.. |
Share Thread:
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |