• Forums
  • View New Posts
  • View Today's Posts
  • Search
  • Members
  • Calendar
  • Help
  • Extras
Forum stats
Show team
View New Posts
View Today's Posts
Lowlands Tactical: Forum
Login to account Create an account
Login
Username/Email:
Password: Lost Password?
 

  Lowlands Tactical: Forum Publiek Speeltuin
1 2 Next »
En het is officieel: RHS is niet compatible met Vanilla

Thread Modes
En het is officieel: RHS is niet compatible met Vanilla
Sacha Offline
Administrator
*******
Posts: 1,305
Threads: 266
Joined: Aug 2014
Reputation: 7
#1
09-16-2015, 04:14 PM
Zie comments in: https://www.facebook.com/478330008846664...803771812/

...( of ACE3 wat dat betreft )
Website Find
Reply
Edzard Offline
Staff
****
Posts: 176
Threads: 26
Joined: Feb 2015
Reputation: 1
#2
09-17-2015, 02:59 PM
Er is veel te zeggen over RHS, maar het blijft er gelikt uitzien.
"Blaken en branden is het sieraad van de oorlog"
Find
Reply
Smootch Offline
Staff
****
Posts: 231
Threads: 36
Joined: Oct 2014
Reputation: 6
#3
09-17-2015, 04:11 PM
Het ziet er zeker super mooi uit, dit had vanila moeten zijn.
Maar als hun alles waar zij op bouwen aanpassen en onbruikbaar maken houd het een keer op om het gemixt te gebruiken.

We kunnen altijd een NLD_Units maken gebaseerd op RHS met hun als DEPENDENCY  Tongue

Oh nu we het toch over dependency hebben, graag hoor ik jullie mening over DEZE DISCUSSIE
[Image: tWVwrZv.png]
Website Find
Reply
Share Thread:            


  • View a Printable Version
  • Subscribe to this thread


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

  • Contact Us
  • Forum team
  • Forum stats
  • Return to Top
 
  • RSS Syndication
  • Lite mode
  • Lowlands Tactical
  • Help
 
Forum software by © MyBB - Theme © iAndrew 2014



Linear Mode
Threaded Mode