Het was zeer leuk, eerlijk waar - ik, als GC van 1plt Alpha, vond het zeer leuk om ook eens mensen aan te sturen.
Tijdens de missie kwam ik er ook wel achter dat het toch best wel lastig is om iedereen alsmaar in de gaten te houden (wie is waar) gecombineerd met de long-range radio en kogels die om je oren heen vliegen maken het er uiteraard niet makkelijker op.
Desalniettemin hebben wij het toch voor elkaar gekregen om onze objectives te voltooien. We hadden dan wel niet altijd iets te doen, en ook na verzoek van orders van de Peloton Commandant (PC) (I don't blame you!) konden we van tijd tot tijd niks anders doen dan te wachten, dit geeft uiteraard niet wanneer je met zo een 70 man aan manoeuvreren en clearen bent duurt het gewoon eventjes tot je verder kunt.
En Sjord, +1 voor het overnemen van de groep nadat dood werd geschoten door ene .50 cal, ik had het idee dat het tweede peloton al voorop lag en het kleine compound gecleared had.
Feedback over mijn functioneren als GC hoor ik trouwens graag.
Geen video materiaal aangezien de fps al laag zat was zonder ook te recorden xD
Als uav operator in de achtergrond ook niet erg veel boeiends te zien ofc, dus heb gwn wat screenies van de situatie op de grond toen we bij de pass aankwamen.
Ik heb mij tijdens de missie wel goed vermaakt. Lekker geschoten en op een moment nog de helft van m'n squad gered door een mooi AT schot op een flankende technical. Zeer vet ook in het begin de mooie lijn van spelers te zien vertrekken van de basis.
Qua negatieve dingen heb ik wel een paar dingetjes:
- Afwezigheid TDNL
Ja het is een soort van mijn fout. Sacha had mij gevraagd bij meetings aanwezig te zijn, maar ik lag de eerste keer met griep in bed en had er daarna niet meer aan gedacht. Ook Zoog was er niet mee bezig wat er dus tot leed dat TDNL niet mee zou doen. Aantal actieve A3 spelers in TDNL achterwege gelaten, vind ik het toch jammer.
- Reserve status
Toch wilde ik meedoen met de joint-op, dus ik had van te voren gevraagd aan Sacha of ik toch nog mee kon doen en gewoon bij een andere squad aansluiten. Geen probleem, "Je kan je aanmelden bij DLC, 11AMB of LT". Aangezien ik minder bekend ben met DLC en 11AMB, gaf ik aan dat ik het liefst met LT wilde meespelen. Uiteindelijk geen nee gehoord (maar ook geen Ja), dus ik dacht dan kan dat wel. Maar op de joint-op dag zelf krijg ik te horen dat ik even DLC of 11AMB moet gaan "buggen" voor een speel plaats. Beetje jammer.
- 11AMB gezanik op basis
Uiteindelijk toch een plaatsje bij DLC kunnen krijgen en kwam een paar bekende namen van ATC#6 tegen. Dat was dan wel weer leuk. Op de basis waren we aan het wachten tot de teamleader terug kwam van de briefing dus waren we een beetje aan het grappen en grollen. Naast ons stond een squad van 11AMB die lekker op hun MilSim wijze gedisciplineerd gehurkt zaten terwijl er een squadleader nog net zonder zweepje rondjes er omheen liep. Uiteindelijk hebben ze via-via-via-via geklaagd over ons "luidruchtigheid" en moest onze teamleader tegen ons zeggen dat we wat verderop moesten gaan staan omdat ze aan ons stoorde. Jezusssssss... haal die stok uit je reet en vraag het dan even direct aan ons.
Hey nyte als ik zo vrij mag zijn om te reageren op je negatieve dingen..
Quote:- Afwezigheid TDNL
tja je zegt het al zelf, je was uitgenodigt en door omstandigheden hebben jij en andere er geen gehoor aan gegeven, niets iets wat aan temerken is op de organisatie.
Quote:- Reserve status
Een organisatie van een JO maakt men een aantal plaatsen, en houd rekening met de aantal vijanden. als er dan ineens een andere clan/communitie erbij komt valt alles in duigen.
Ook is het organiseren van een JO erg stressvol en Sacha was onder veel spanning, en de andere 2 stafleden van LT waren bezig met het organiseren van de manschappen.
Ik moest zelf mensen helpen in het teamspeak kanaal om hun mods in orde te krijgen. dus om later in het proces nog iemand erbij te stoppen is weer extra geregel die voorlomen had kunnen worden. je hebt meegedaan met DLC die je er graag bij wou hebben en je kon er ook verschillende van, was toch goed opgelost.
Quote:- 11AMB gezanik op basis
Elke clan/communitie heeft zijn eigen speelstijl, als 11AMB zich milsim opsteld moeten de andere clans/communities zich daar niet mee bemoeien, zint het je niet weet je dat je niet naar die clan moet gaan. er zijn ook clans waarbij je sir yes sir moet zeggen, dat er via via via geklaagd word over het harde en stomme gelul van andere clans heeft weer met die instelling te maken.
Sacha en de organisatie hebben het beste ervan gemaakt en het was een geslaagde JO.
NyteMyre
- 11AMB gezanik op basis
Uiteindelijk toch een plaatsje bij DLC kunnen krijgen en kwam een paar bekende namen van ATC#6 tegen. Dat was dan wel weer leuk. Op de basis waren we aan het wachten tot de teamleader terug kwam van de briefing dus waren we een beetje aan het grappen en grollen. Naast ons stond een squad van 11AMB die lekker op hun MilSim wijze gedisciplineerd gehurkt zaten terwijl er een squadleader nog net zonder zweepje rondjes er omheen liep. Uiteindelijk hebben ze via-via-via-via geklaagd over ons "luidruchtigheid" en moest onze teamleader tegen ons zeggen dat we wat verderop moesten gaan staan omdat ze aan ons stoorde. Jezusssssss... haal die stok uit je reet en vraag het dan even direct aan ons.
Jammer dat het zo is overgekomen.
Helaas zijn we wel een realism unit geen milsim dus yes sir etc is niet aan bod bij ons.
Dat sommige mensen niet direct zijn en misschien spannend vonden, roger.
Iedereen zijn eigen ding
Als je vind dat iemand van ons een "**" houding heeft, en dat je het jammer vind dat ze zo communiceren etc haal het stokje uit je reet en meld het direct aan mij dan kan ik misschien nog eens even kijken.
Verder nog btw een goed geslaagde Joint OP!