• Forums
  • View New Posts
  • View Today's Posts
  • Search
  • Members
  • Calendar
  • Help
  • Extras
Forum stats
Show team
View New Posts
View Today's Posts
Lowlands Tactical: Forum
Login to account Create an account
Login
Username/Email:
Password: Lost Password?

Lowlands Tactical: Forum Publiek Speeltuin
« Previous 1 2
Zo maar wat vragen

Thread Modes
Zo maar wat vragen
Hees Offline

Threads: 2
Question  11-10-2014, 07:41 PM
Niet veel plek om wat publiek neer te pennen dus doe ik het maar hier.

Ik ben benieuwd naar jullie plannen naar de toekomst. Wat willen jullie graag spelen? Wat ik ook wel graag wil weten is bijvoorbeeld met welke mod's jullie spelen. Doen jullie dan via een repository? Hoe staat het met trainingen? Is er militaire kennis onder jullie?
Find
Reply
Sacha Offline
Administrator
Threads: 266
11-10-2014, 08:45 PM
Hoi Hees,

(11-10-2014, 07:41 PM)Hees Wrote: Niet veel plek om wat publiek neer te pennen dus doe ik het maar hier.
Klopt, het is wel een goed punt wat je naar voren brengt overigens. Ik zal er over nadenken hoe dit in de toekomst het beste afgehandeld kan worden.

(11-10-2014, 07:41 PM)Hees Wrote: Ik ben benieuwd naar jullie plannen naar de toekomst. Wat willen jullie graag spelen?
Het is een lastige vraag wat onze plannen zijn voor de toekomst. Wij zijn nog maar net begonnen en wij hebben een beeld van wat wij willen en waar we naar toe willen. Tijd zal uit moeten wijzen of dit blijft lukken. Het blijft de streven om serieus te blijven spelen binnen het spel en daaraan lol te beleven. Tot nu toe is dit ons gelukt. Ongeacht wat de toekomst ons brengt moeten we flexibel blijven en in blijven spelen op veranderingen.

Als het gaat om wat wij graag willen spelen, op de vaste avonden is dit voor nu uitsluitend ArmA 3. Op de niet vaste avonden spelen we waar wij zin in hebben, dit kunnen shooters, turn-based tactics tot RTSen zijn.

(11-10-2014, 07:41 PM)Hees Wrote: Wat ik ook wel graag wil weten is bijvoorbeeld met welke mod's jullie spelen.
Er is een basis-set aan mods die bestaat uit ALiVE, TFAR en AGM. Dit voldoet aan onze wensen en het werkt.

De overige mods varieert per scenario of campaign en dit is geheel aan de maker op welk eiland en met welke units dit zijn. Wij willen niet creativiteit op deze manier belemmeren en willen de vrijheden en mogelijkheid creëren om leuke, interessante en nieuwe verfrissende scenario's te creëren. Hoewel we met NLD Units willen spelen is dit geen vereiste, dus er zal wat variatie zijn.

(11-10-2014, 07:41 PM)Hees Wrote: Doen jullie dan via een repository?
Voor nu gaat alles via Play withSix om mods up-to-date te houden en om problemen die door verschillende mod-versies ontstaan daarmee te voorkomen. De beslissing hiervoor komt na een jaar ervaring met A3S bij TDNL (waar ik een oud-stafflid van ben en dat opgezet heb), waarom wat wel/niet is een andere discussie.

Wij zijn op dit moment wel bezig met een mod met Nederlandse eenheden die wij op termijn willen releasen, wellicht dat we voor het testen tijdelijk een Arma3Sync-repo gaan gebruiken. Maar dit is iets wat we eind deze/begin volgende maand pas aan de orde is.

(11-10-2014, 07:41 PM)Hees Wrote: Hoe staat het met trainingen?
Zoals ik al eerder aan heb gegeven zijn wij nog maar net begonnen. De eerste training staat voor volgende maand in de planning, dus wij zijn er mee bezig. Verder zal dit naar verwachting elke 2-3 maanden plaatsvinden afhankelijk van wat nodig blijkt of nodig is voor een scenario of campaign. Als er bijvoorbeeld in een campaign veel in tanks rondgereden gaat worden, dan zal de training vooraf gaan over hoe je als crew in tanks moet opereren.

(11-10-2014, 07:41 PM)Hees Wrote: Is er militaire kennis onder jullie?
Wij hebben 2 leden die voor het Nederlandse leger gewerkt hebben.

Ik hoop dat ik je vragen naar tevredenheid heb beantwoord. Laat het mij weten als er nog vragen en/of onduidelijkheden zijn.
Website Find
Reply
Hees Offline

Threads: 2
12-19-2014, 11:43 PM
(11-10-2014, 08:45 PM)Sacha Wrote: Hoi Hees,

(11-10-2014, 07:41 PM)Hees Wrote: Niet veel plek om wat publiek neer te pennen dus doe ik het maar hier.
Klopt, het is wel een goed punt wat je naar voren brengt overigens. Ik zal er over nadenken hoe dit in de toekomst het beste afgehandeld kan worden.

[Veel deleted wat hierboven staat]

Dank je voor je uitgebreide antwoord Sacha. Dat valt allemaal zeker niet tegen. Je kunt mijn aanvraag zeer spoedig tegemoet zien!
Find
Reply
Sacha Offline
Administrator
Threads: 266
12-20-2014, 12:28 AM
Hees, goed om te horen! Tot snel! :-)
Website Find
Reply
Share Thread:            

• View a Printable Version
  • Subscribe to this thread