• Forums
  • View New Posts
  • View Today's Posts
  • Search
  • Members
  • Calendar
  • Help
  • Extras
Forum stats
Show team
View New Posts
View Today's Posts
Lowlands Tactical: Forum
Login to account Create an account
Login
Username/Email:
Password: Lost Password?

Lowlands Tactical: Forum Publiek Recruitment Aanmelding: TheGooch

Thread Modes
Aanmelding: TheGooch
TheGooch Offline

Threads: 1
10-05-2016, 11:40 PM (This post was last modified: 10-05-2016, 11:41 PM by TheGooch.)
Personalia

Nickname: TheGooch
Steam account: Wietgenstein
Echte naam: Denzel
Steam Naam: Wietgenstein
Leeftijd: 23

Achtergrond
Hoe/Waar heb je over LowTac gehoord?:
Ik heb gezocht naar een Nederlandse arma 3 groep en vond vrij snel LowTac. Zag dat jullie ook actief zijn en heb wat filmpjes gezien.

Wat is jouw ervaring met andere clans of communities?:
Niet veel ervaring met clans, heb altijd battlefield gedaan met een grote groep vrienden. Maar was altijd de enige die de arma spellen kon waarderen. In arma 2 heb ik de wasteland mod veel gespeeld en af en toe dayz gedaan tot mijn laptop ermee ophield. Nu een pc gebouwd en wil dus arma 3 gaan spelen.

Wat is de reden om je bij LowTac aan te melden?:
Arma heeft dat tactische wat ik in alle mainstream FPS games echt mis. Ben erg van het inleven in een game en dat kan bij arma. Door een groep te joinen kan je het realisme nog een niveau hoger leggen, en dat lijkt mij heel gaaf. Het lijkt me ook gewoon heel gezellig om met eensgezinde mensen dit te kunnen doen, maar die wel met structuur missies proberen aan te pakken. Ik denk dat ik hiervoor aan het goede adres ben.

Vertel eens wat over jezelf:
Ik ben Denzel, dan denk je misschien aan een zwarte amerikaan, maar ben toch echt een blanke Nederlander. Ik studeer Life Science & Technology aan de TU Delft en ben op het moment bezig met afstuderen. Mijn hobbies zijn gamen (goh), wielrennen, surfen en een drankje pakken met vrienden. Hoop jullie allemaal snel te leren kennen.

Regels
[x] Ik heb de regels gelezen en voldoe aan de eisen
[x] Ik ben 18 jaar of ouder
[x] Ik kan minstens 50% aanwezig zijn op vrijdag avond vanaf 20:00. Jazeker, vrijdag gamedag (vanaf volgende week, toevallig kan ik niet deze vrijdag. Maar maak je geen zorgen, komt niet vaak voor.)
Find
Reply
Flendurs Offline
Staff
Threads: 7
10-06-2016, 12:57 AM
Hey Denzel,

bedankt voor je aanmelding. we komen er zo snel mogelijk op terug

mvg Flendurs
Find
Reply
Flendurs Offline
Staff
Threads: 7
10-06-2016, 10:58 AM
Beste Denzel,

Welkom bij Lowlands Tactical. Ik zal je meer rechten geven op het forum. Een begeleider zal via een PM contact met je opnemen om je in het begin op weg te helpen.

MVG

Flendurs
Find
Reply
Share Thread:            

• View a Printable Version
  • Subscribe to this thread

Users browsing this thread:
1 Guest(s)

• Contact Us
  • Forum team
  • Forum stats