• Forums
  • View New Posts
  • View Today's Posts
  • Search
  • Members
  • Calendar
  • Help
  • Extras
Forum stats
Show team
View New Posts
View Today's Posts
Lowlands Tactical: Forum
Login to account Create an account
Login
Username/Email:
Password: Lost Password?
 

  Lowlands Tactical: Forum Publiek Debrief
« Previous 1 2 3 4
[DEBRIEF] Debrief: Zwart Goud #4

New Reply 
Thread Modes
Debrief Debrief: Zwart Goud #4
Sacha Offline
Administrator
*******
Posts: 1,305
Threads: 266
Joined: Aug 2014
Reputation: 7
#1
11-19-2014, 06:29 PM (This post was last modified: 02-12-2015, 02:53 AM by Sacha.)
Taken:
  • Primair: HVT uitschakelen
  • Secundair: Antennes uitschakelen

Een belangrijke man van de Russische olie-industrie deed zijn rondes vandaag om de industriële machines te inspecteren in het noorden van de Caribou Frontier. Om verdere investeerders en werknemers af te schrikken van dit door Russen bezette eiland diende een voorbeeld gesteld te worden.

Onze leden trokken naar het Noorden met als doel om links om een geïndustrialiseerd gebied te trekken en daarmee contact te voorkomen. Er ging wat mis met het navigeren (jaren 80, geen GPS) en het team stuitte op een garage waarna het team in contact kwam met een sectie die daar gestationeerd was. Na de dreiging uitgeschakeld te hebben is het team verder zonder incident naar de omgeving getrokken van het doelwit.

Bij aankomst is het team opgesplitst in twee groepen. Omdat de HVT zeer waarschijnlijk zou vluchten heeft 1 team stand-by gestaan bij de mogelijke vluchtwegen en deze voorzien van explosieven. Mocht dit mislukken, dan stond er een ATer stand-by. (Back-Up voor een Back-Up, LowTac is Serious Bussiness).

De aanvals team is naar de omgeving gekropen waar de HVT zijn inspecties deed. De HVT was al snel gespot, maar het duurde een lange poos voordat zich een mogelijk voordeed om hem uit te kunnen schakelen. Omdat het terrein veel visuele obstakels had zoals containers, gebouwen en hekken was het niet altijd duidelijk. Dus dit duurde even.

De salvo schoten was voldoende om de HVT te neutraliseren waarna de twee teams weer bij elkaar voegde om de twee overgebleven antenas uit te schakelen. Bij het betreden van de compound kwam men in contact en brak een lang vuurgevecht uit. Na een vuurgevecht van halfuur was de boel gezuiverd, twee torens gesloopt en liep het team terug naar kamp... ...door de eerder genoemde geïndustrialiseerde gebied.

Sindsdien is er niks meer van hun vernomen.



Post hier jullie feedback, verhalen en screenshots.

1st Contact of the dying kind
[Image: arma3%202014-11-18%2020-27-51-036.png]

360 ironsight
[Image: arma3%202014-11-18%2020-28-25-262.png]
[Image: arma3%202014-11-18%2020-28-43-022.png]

Delta
[Image: arma3%202014-11-18%2020-35-02-783.png]

"Er was geen Sky-Lining" ... right...
[Image: arma3%202014-11-18%2020-35-10-564.png]

LowTac in Actie
[Image: arma3%202014-11-18%2020-39-29-313.png]

HVT doing Round and Running Tricks
[Image: arma3%202014-11-18%2020-58-26-591.png]

Dit is toch net even te ver
[Image: arma3%202014-11-18%2021-01-00-114.png]

FF ergens anders naar toe gaan
[Image: arma3%202014-11-18%2021-04-23-181.png]

Duurde even
[Image: arma3%202014-11-18%2021-04-33-293.png]

Leeft nog steeds..
[Image: arma3%202014-11-18%2021-07-48-885.png]

Insurgency: Pool-Cirkel style!
[Image: arma3%202014-11-18%2021-32-25-995.png]

SCARPER!
[Image: arma3%202014-11-18%2021-41-17-693.png]

Death Looks like this
[Image: arma3%202014-11-18%2021-46-39-185.png]

We are Death
[Image: arma3%202014-11-18%2022-14-47-484.png]
( Vooral DonderDruif )
Website Find
Reply Quote
Tom Offline

Posts: 131
Threads: 11
Joined: Sep 2014
Reputation: 5
#2
11-19-2014, 06:52 PM
eigenlijk had je ook nog een scoreboard op de tijd van de screen; death looks like this moeten maken Wink
Find
Reply Quote
Outlawled Offline
Banned
Posts: 788
Threads: 150
Joined: Aug 2014
#3
11-19-2014, 06:56 PM
Of onze veelvuldig doorzeefde lijken.
Het was wel een heroïsche last stand.
Website Find
Reply Quote
Pexit Offline
Glory to Arstotzka!
Posts: 40
Threads: 5
Joined: Sep 2014
Reputation: 1
#4
11-19-2014, 07:36 PM
Yessum! Ik heb er van genoten. Screenshots zien er goed uit. Het enige wat me Immersie brak (Mah Immersion!) was de crosshair van het wapen, maar dit lijkt me makkelijk uit te zetten, toch?
Find
Reply Quote
Outlawled Offline
Banned
Posts: 788
Threads: 150
Joined: Aug 2014
#5
11-19-2014, 07:37 PM
Dat kan je clientsided uitzetten, dus dat laten we zo. Althans dat vind ik
Website Find
Reply Quote
Sacha Offline
Administrator
*******
Posts: 1,305
Threads: 266
Joined: Aug 2014
Reputation: 7
#6
11-19-2014, 07:50 PM
De crosshairs heb ik expres erin gelaten aan de hand van de discussie op TDNL: http://www.tangodown.nl/forum/thread-6137.html

Maar wat Tom en Outlaw28 zeiden: kan je client-side uitzetten.

Echter kan ik je dan geen functie als AA of AT adviseren die gebruik maakt van een guidance system.
Website Find
Reply Quote
Tom Offline

Posts: 131
Threads: 11
Joined: Sep 2014
Reputation: 5
#7
11-20-2014, 01:09 AM
(11-19-2014, 07:50 PM)Sacha Wrote: De crosshairs heb ik expres erin gelaten aan de hand van de discussie op TDNL: http://www.tangodown.nl/forum/thread-6137.html

Maar wat Tom en Outlaw28 zeiden: kan je client-side uitzetten.

Echter kan ik je dan geen functie als AA of AT adviseren die gebruik maakt van een guidance system.

volgens mij werken die lock on AT systemen dan nog gewoon hoor moet alleen wel door de scope kijken zover ik weet.
Find
Reply Quote
Sacha Offline
Administrator
*******
Posts: 1,305
Threads: 266
Joined: Aug 2014
Reputation: 7
#8
11-20-2014, 02:02 AM
Dit werkt op zich wel met 1 voertuig, maar gegroepeerde voertuigen is een ander verhaal. Soms wil je een voertuig raken met slechteriken ipv burgers, ondanks dat ze bij elkaar in de buurt rijden.
Website Find
Reply Quote
Share Thread:            
New Reply 


[-]
Quick Reply
You have selected one or more posts to quote. Quote these posts now or deselect them.


  • View a Printable Version
  • Subscribe to this thread


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

  • Contact Us
  • Forum team
  • Forum stats
  • Return to Top
 
  • RSS Syndication
  • Lite mode
  • Lowlands Tactical
  • Help
 
Forum software by © MyBB - Theme © iAndrew 2014



Linear Mode
Threaded Mode